アトリエ”Koumorinoko"(コウモリのコ)のブログへようこそ。
作品の写真、イベント、身の回りの事、少しずつ色々綴っていきたいと思います。

Welcome to my blog! This blog is about my works, events, and things happening around me. hope you enjoy.

2010/11/04

昨日 (yesterday)

11月3日(水曜日)、下諏訪三角八丁。
お天気もよく、すっかり楽しませていただきました。
おいしいものもいっぱい食べてしまった。ごちそうさまでした。

ちょこっと写真。
私たち、”Sai"のブース。
カメラを持って行くのを忘れてしまい、ちょっとしか写真がありません。。。
全体の写真もないなぁ。
私のとこ
最近の作品の写真は後日載せます。

活気のあるイベントで、県内色々な所かお客様来てくださり、
ブースをのぞいていってくれました。
遊びに来てくれてお友達、家族にもありがとう。
たくさんの新しい出会いもあり、とても良い機会だったと思います。
御田町マルテ組合のみなさん、本当にありがとうございました。



I really enjoyed the event called "Sankaku-baccyo" held at Shimosuwa, yesterday, Nov, 3rd. I was really happy to see many great craftsmen who works in Nagano prefecture through this event. Like the other events, I am really grateful to see new people and customers who likes my works. Thank you.
Also! The food in this event was great. haha. I ate so many food... a waffle, rice cake, cotton candy, seaweed soup, baked sweet potato...ummm yumm.
Well, I had wonderful time in this event.
Thanks for " Mitamachi Malte" group and friends, family, everybody who came to this event!

0 件のコメント:

コメントを投稿